Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A műszerben a sárga-zöld és a zöld-fekete közt kell mérni oszcilloszkóppal vagy multiméter + csúcsfesz. adapterrel. Utóbbit a Honda árulja, mint célszerszámot, de otthon is megépíthető az alábbi rajz alapján. Ezt kell a multi és a motor közé tenni.
Ha itt megvan a jel és minimum 10.5V a csúcsfeszültség, akkor az ECU jó és a műszer halt le. Ha nincs kellő jelszint és a vezetékezés nem sérült, akkor az ECU-ban van a baj.
Az ECU-tól jön a fordulatszám-jel. Sárga-zöld a vezeték.
Szevasztok,
2008as cbf600n-hez kérnék segítséget. Nem mutat a fordulatszám mérő. Honnan veszi a jelet? Mi lenne a jó mért érték ha kimérnénk? Hol a jeladó?
Előre is köszi.
hali

2010es CBF 600SA-hoz keresek bal első oldalidomot, ha valakinek van, akkor jelezne!! kösz
Sziasztok, facebookon csináltam egy ilyet a 125-ösöknek:
https://www.facebook.com/groups/832710681585779
Bocsi, nem írtam, eredetire gondoltam..
Szia.
CBF 500-600-1000 Givi oldaldoboztartó konzolszett,illetve dobozok eladók.
Ha érdekel: 70-3179083.
udv Pali
Sziasztok. Eladó valakinek Honda cbf oldalsó kuferek?
Egyszer volt valami vaklárma hogy megszűnik az ST és csak GT lesz, azon kicsit aggódtam, de ha odakerül a sor kipróbálom.
Gyanítom ha nem tolod a falig a kunsztozást és nem akarod mindenáron a térdkoptatódat leradírozni GT-kkel a felniken, akkor megszolgálja az árát.
Angel St-t használok a zzr-en miota meg van. Mást nem próbáltam.meg rá mert arra nagyon jó gumi esőben is, melegben is. A GT kicsit keményebb, tartósabb de még nem próbáltam.
A ducatin scorpion van az is jó választás, legalábbis arra a motorra.
Mindegy, már pirelli angel gt vettem. Bizonyára jó lesz az is.
Bridgestone S21, S22, S23. A 21-22 sportosabb természetű, a 23 túrásabb. Vérmérséklet kérdése.
Többek szerint jobbak, mint a Michelin Pilot Road széria, azok állítólag hamar vásnak el.
Gondoltam van valakinek konkrét típus tapasztalata.. Pl pirelli angel st
Túrasport gumiból szinte akármely márkából mehet rá szerintem.
Hali. CBF 1000, milyen gumikat ajánlotok?
A másik CBF is mehet haza lassan nagyszerviz után, már csak egy kulcs másoltatása van hátra.
Újabb CBF lett kész, téli tárolás, csomag és nagy szerviz után. Kezdődik neki is a szezon.
Messzire kerüld el, ha jót akarsz!
Köszi!
Ugorj be vmikor egy kávéra!
45mm valóban sok. 20-30 mm a könyv szerint. Oldalsztenderen, saját súlya által terhelve - több láncszakaszon is ellenőrizd.
Hát köszi a segítséget. Nagyon picit húztam a láncon, 4,5 cm-t lógott, de még nem volt olyan idő, hogy kipróbáljam. A hátsó lánckerék és a lánc tökéletes. Az elsőt még nem néztem, nem vettem le a deknit. Az lesz a következő. Középsztendert esetleg valaki nem árul itt? Szeretnék venni rá egyet.
Lánckerekek állapota milyen? Ha kopottabb akkor emelhet a láncszemen mikor aláfut kicsit. Inkább az elsőnél jellemzőbb először, mert ugye sokkal hamarabb kopik, mivel jóval többet forog mint a hátsó.
A lanc kormyeken nezelodnek. Gyorsitaskor feszes, motorfeken feszes, ha jatek/logas/kotyogas van a rendszerben az pont ott lesz latvanyos vagy hallhato, amikor a ket allapot kozott valt (motorfekre gazt huzol) avagy amikor nem visz at annyi erot, hogy a rendszer jatekat elkendozze.

Laza lanckerek, szar hatso meneszto, deformalt vagy kopott bordak a kihajtotengelyen... legalabbis ott keresnem eloszor