Ha ott a baj, akkor igen. Látatlanban csak gondolataim vannak, mitől lehet. Multiméterrel, oszcilloszkóppal, mérőkábelekkel dolgozom, nem kristálygömbbel.
Ez ugy hangzik, mintha az onindito szolenoid ragadt volna be vagy az azt aktivalo Start gomb.
Nem tudom, mennyire bonyolitotta meg a Hyosung az onindito aramkoret, mert sok motoron van egy segedrele, ami jaro motornal nem enged a Start gombbal rainditozni - ezeken a motorokon a szolenoid megragadasa a lenne a legvaloszinubb. De nem hangzik ilyen egyszerunek a dolog.
Bonyolito tenyezo, hogy a kulcs es a veszleallito nem vette el a gyujtastol a tapfeszultseget. Az onindito szolenoid, ha beakad, az tekeri a fotengelyt akkor is, ha nincs a kulcs ON allapotban, de elindulni nem tud, mert a gyujtas nincs aktivalva.
Ez olyan szinten kibogozasra varo hiba elso hallasra, ami (szerintem) kello villamossagi jartassag nelkul otthon nem javithato, esetleg csak akkor, ha szemmel lathato a hiba es valahol osszeolvadt vagy osszecsipodott par vezetek (lampafejben pl.).
Üdv mindenki.
A hyosung GT650n EFI 2011 most érdekes hibát adott ki. Indítózás után szépen futott, majd mikor le akartam állítani nem tudtam sehogy sem. Sem a kulcsra, sem a vészleállítóra nem reagált. A motor futott tovább. Mielőtt az aksit lekötöttem (csak úgy tudtam lekapcsolni), még olyan hangot adott mintha az önindító menne. Le is merítette az aksit, a csatlakozói is forrók voltak.
Találkoztatok ilyen hibával?
Ha igen hogy lehet orvosolni?
Mondjuk fontos megjegyezni, hogy az se mindegy, karbis vagy EFI, más cikkszámon fut - egy a lényeg, nem egyszerű találni és a németek vagy a csehek vannak a legközelebb hozzánk, se vám, se efféle.
Érdekes, hogy a magyar alkatrészforgalmazónál nincs is a katalógusban, csak az o-gyűrűje. Németeknél úgy nézem, van. Olyan 15 euró tája a posta onnan. https://www.hyosung-ersatzteil...
Ott lesz a baj. Nem tudom, milyen doksid van, de a gyári Hyo könyv nem ír ilyet.
3.0 litert kér. 3.2-t szűrővel.
Jótanács a jövőre nézve: MINDIG az olajszint-kémlelőablak ellenőrzésével cserélj olajat! Ne is indítsd addig, amíg az ellenőrző ablakban (vagy ha nívópálcás a motor, akkor azon) nem stimmel a szint.
Nem tettél bele túl sok olajat, vagy esetleg nem lehet, hogy nem jött ki az összes?
Ha túl van töltve, a főtengelyig ér a kenőanyag, az belever és az olajba merülve próbál kalimpálni. Az okozhat túl alacsony alapjáratot, ha csak egy olajcsere volt az előzmény.
A sztenderkapcsoló akkor tiltja az indítást, ha sebességben van és nincs a kuplung meghúzva. A legtöbb motoron nem csak a szikrát veszi el, hanem az önindító se működik olyankor.
Üdv mindenki.
Nagy kérdésem lenne felétek.
Van egy Hyosung GT650n EFI 2011 gépem.
Lecseréltem az olajat benne, a szűrővel egyetemben.
Viszont azóta dobálja le az alapjáratot, konkrétan van mikor leáll a motor.
Van mikor nem is indul csak pörgeti.
Mi lehet a probléma, valaki tud ebben segíteni?
Lehetséges hogy az sztender miatt csinálja ezt?
Sajnos le lett mosva féktárcsa tisztítóval a szender, ezért is kérdezem.
A segítséget előre is köszönöm.
Kuplung dorzstarcsa szett: Tourmax CDF-359
Asszem fektarcsat gyart az EBC hozza, a kerdes, hogy csak elso kell-e, illetve hogy mi az evjarat? Utana tudok nezni. Cikkszamra keresve konnyebb dolgod lenne.
Kuplung cuccot pl az M0moto.hu arul es emesztheto aron.
Üdv mindenkinek. GV 650-hez keresek kuplung szettet és féktárcsákat. Tud valaki segíteni, hogy hól tudom megvenni? A gyári oldalt leszámítva. Előre is köszi
GV650 friss vásárlásu,de használt. Nem indul, pontosabban 100-ból 2 szer igen egyébként nem. Akksifeltöltve, gyertyák OK, uj a motorvezérlő. Tudna vki sugni merre mozduljak ?
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata hyosung gv 125-el? Kezdő motornak venném, azon szeretnék megtanulni. Fenntartása, esetleges karbantartása mennyire költséges? Emellett yamaha xv 125 viragoval és Honda shadow 125-el szemezgetek, de azokról találtam véleményt, erről nem-
(tudom, nem friss, de ha valaki egy ilyen jellegű hibára keresi a - magyar nyelvű neten - megoldást, nem baj ha itt lesz egy válasz)
Igen, a szűrő a tűszelep házában van. A GT650 robbantott ábráján nem láttam külön cikkszámon, ellenben a kis Comet-el, ahol a 69 számú biszbasz. Mivel a 650-es Hyosungok Mikuni (talán BS36?) karbikkal vannak szerelve, más, ilyen keverékképzéssel bíró motoroknál is előjöhet ez az érdekes hiba.
Igen másnál én is csak veszek vitonos O gyűrűt és csoda, de ez a tömítés 3 karikából, 1 nagy és 2 kicsi egymás melletti lukból áll, így ez bukó ötlet.
Végül kapott bőrből az öreg tömítés mellé egy réteget, eddig jó :O.
Mindenesetre köszönöm a segítséget.