Sziasztok! Gáz visszaengedésnél a lánc felöli oldalról hallok egy berregő hangot, olyanhoz tudnám hasonlítani, mint ha valami túl feszes lenne (vagy túl laza) és rezonálna, mint egy gitár húr. Létezhet hogy túl laza, vagy túl feszes a lánc és az berreg motorféknél? A motor gyönyörűen szól minden fordulaton, nem ér bele semmi semmibe.
Kinek milyen ötlete van? Merre induljak el? Valami tanács? Köszönöm szépen!:)
Aha, ez a harom csavaros megoldas mas motoron is jellegzetes problema. A GS-nel nem tudom, milyen gyakran fajul idaig, de egyes Yamahakon kb. tipushiba-szinten kezelt jelensegrol van szo.
Ja, még annyi, h a forgórész belső falára "ragasztott" mágnesek közül is 2-nél elengedett a ragasztás v. mi a szösz és kézzel le lehetett venni- (3. kép) Gondolom ez is a laza kapcsolatból adódó rázkódás-ütődés következménye...
Na szóval, titing egyik lehetséges oka. Haverom épp most szerel egy 2007-es óra szerint 42e km-es GS-t. Sajnos nincs hangfelvétel, de elmondása szerint "titinges" hangja volt:)))) Generátor forgórészt és a szabadonfutót 3 csavar tartja össze. Na ezek szépen kilazultak, 1 el is volt törve, de a másik kettőnek se volt sok ideje hátra, ahogy a képen látszik. Szóval szépen "lötyögött" a kettő egymáshoz képest. Ami a szomorú, h gyárilag nincsenek becsavaragaztózva. Van videó is, majd megpróbálom a youtubera feltölteni, sztán bedobom ide is.
Helló,
Az elmult hétvégén toltunk egy karikát Poprad, Zakopane, Besztercebánya érintésével. Totál 866km. Első nap 384 volt.
A GS500F (K4) 3.15L/100km es fogyasztást produkált. Max sebesség 134Km/h Max magasság 1176m.
Sikerült egy nagyon jó kanyargós túrát végigmotorozni.
esetleg finomabb dörzspapírral megsúrolni 400-600 assal a kúpot meg a mágneskerék belsejét is , szelepcsiszoló pasztával is lehetne a kettőt összedolgozni ha nincsenek mély karcolások
Sziasztok. Bocs , nem dinamó - generátor. Köszönöm a kioktatást. Attól még a kúpos tengelyvég be van rágódva.. Mindeggy, zsirtalanítom , kis csapágyragasztót kap, 170 Nm rel meghúzom a rögzítőcsavart és imétkozom.. További szép napot.
mire gondol a költő ? a gs500 -on nincs dinamó és tárcsa sincs a kúpos főtengelyen , generátor van a mágneses forgórész van fixen rögzítve a főtengelyre alatta van a szabadonfutó aminek a belső része ami forog a főtengelyen de csak egyik irányba szabad neki, kapcsolódik egy közlő fogaskeréken keresztül az elektromotorhoz akkor most hol a baj ? első kép a mágneskerék alatt lévő cucc a szabadonfutó
Köszi valahogy kérek kölcsön 80 van forintot! Csak nem szeretnék ó gyűrűt! Mert mar cseréltem és meg mindig nem tökéletes! De azért köszi! És bocsi félre érthető voltam!
Sziasztok. Van egy 21 éves suzuki gs 500 motorom . Pár napja gondom van az indítással. Szétszedtem , a dinamó táscsa elforog a kúpos főtengelyen . Van e valakinek ötlete , mit lehet kezdeni a problémával? Köszönettel - János.
Kinek milyen ötlete van? Merre induljak el? Valami tanács? Köszönöm szépen!:)