Idáig nem volt gondom a műszakival, most lett. 2005-ös RN12-esem van. Nincs E-betű a rendszámtábla világításomon meg a hátsó piros prizmám is csak egy ragasztott kicsi darab.
A prizmával vagyok igazából bajba, mert egy normál műanyag darabot nincs hova felraknom.
pl. ezt: https://citybike.hu/Prizma-pir...
Valószínűleg egy másik rendszámtábla tartót is kell vennem.
Tudtok ajánlani egy olyat RN12-höz, ami bevált? Rendszámtábla+világítás+prizma felrakható rá és még jól is néz ki?
Sziasztok! Tudna esetleg valaki segíteni akinek 04-06 R1-e van? Szeretném tudni az első fékcsövek hosszát. Fém fékcsövek, ahol külön cső megy egyik és a másik nyereg felé is. Ha valaki megmérné nekem, nagyon megköszönném.
TPS szenzor. Még ha a diagnosztikában jónak is tűnik az értékei alapján (18tól - 97) a kis rohadék képes rá főleg melegen!
CSeréld ki pl tourmax gyártmányra és ennyi.
Ugyan nem követtem pontosan ennek az 1000 blokknak az evolucióját, de az elödök nem voltak számomra a megbizhatóság példaképei. Az FZR 1000-ben (92`?) - ben szintén váltót cseréltem a barátomnak (90-es évek második fele), majd a YZF1000-es (97-98`?) meg ette az olaja liter szám (300 km -en egy liter). Nem volt benne 40 ezer km. Henger dugosor csere javított a helyzeten. A 20 szelep egy 20+ éves motornál nem elöny szerintem...Aztán még volt egy köröm egy FZ1-el (2005?) Abban hengerfej, vez tengely csere volt 38 ezer környékén...monduj ezt inkább a szakszervizben karbulálták el...mert ilyen kokszosodást még egy 2 ütemünél sem láttam mint ami annak az égésteréböl leválasztottam...
Ha egy váltó elkezdi szorni a fokozatot, ott elég gyors amortizáció jöhet létre. A leválló spém a kényszerkenéssel sok érzékeny siklócsapagyhoz eljuthat, mielött fennakad a szüröben. A váltót ki lehet cserélni, de ...
Persze én csak technikai szempotok alapján véleményeztem, beleszámítva, hogy 20 éves motornál föleg hogy egy kihegyezett technika (nem egy csopper) túl sok kiméletességre nem lehet számítani a használat során.
Ìgy elsöre a föfékhengert támadnám meg, ha valóban mindent jól lelégtelenítettek. Karmantyúkat kell megnézni, a membrán a folyadék felett, meg az az feletti kupakot, hogy engedi -e a membrán szellözni. Vagyis mikor a föfékhenger dugattyúját benyomod a membrán utána megy a csökkenö folyadékszintnek, de ha membrán felsö fele nem tud szellözni a felettö levö fedél furatán, hasításán, akkor nem fog tudni utána menni a folyadéknak.
Idáig nem volt gondom a műszakival, most lett. 2005-ös RN12-esem van. Nincs E-betű a rendszámtábla világításomon meg a hátsó piros prizmám is csak egy ragasztott kicsi darab.
A prizmával vagyok igazából bajba, mert egy normál műanyag darabot nincs hova felraknom.
pl. ezt: https://citybike.hu/Prizma-pir...
Valószínűleg egy másik rendszámtábla tartót is kell vennem.
Tudtok ajánlani egy olyat RN12-höz, ami bevált? Rendszámtábla+világítás+prizma felrakható rá és még jól is néz ki?
Köszönöm.
Köszi.